مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 10:402023-11-07بين الملل

آنجلینا جولی به خاطر غزه هم از پدرش خورد هم از رییس جمهوری اسراییل!


از دخترم ناامید شدم/ رییس جمهوری اسراییل: سخنان جولی درباره غزه را کاملا رد می کنم در آنجا هیچ بحران انسانی وجود ندارد بلکه جنگ وجود دارد! - آنجلینا جولی به خاطر غزه هم از پدرش خورد هم از رییس جمهوری اسراییل! جان ویت پدر آنجلینا جولی: از دخترم ناامید شدم/ رییس جمهوری اسراییل: سخنان جولی درباره غزه را کاملا رد می کنم در آنجا هیچ بحران انسانی وجود ندارد بلکه جنگ وجود دارد! آنجلینا جولی هنرپیشه هالیوود به خاطر انتقادهای اخیر خود از اسراییل بابت کشتار مردم غیرنظامی غزه هم با عتاب پدرش مواجه شد و هم از سوی رییس جمهوری اسراییل به باد انتقاد گرفته شد.

اسحاق هرتزوگ رییس جمهوری اسراییل در واکنش به انتقادهای آنجلینا جولی از وضعیت وخیم انسانی در غزه در نتیجه حملات اسراییل، مدعی شد در غزه هیچ بحران انسانی وجود ندارد بلکه جنگ وجود دارد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، هرتزوگ، این هنرپیشه هالیوود را به شدت بابت انتقادهایش از وضعیت وخیم انسانی غزه در نتیجه حملات اسراییل، مورد انتقاد قرار داد.

هرتزوگ اظهار داشت که او خود شخصا شاهد آنچه که در حملات روز هفتم اکتبر به اسراییل رخ داد بوده است و اینکه چگونه این حملات بدترین جنایت در حق یک ملت بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنجلینا جولی به خاطر غزه هم از پدرش خورد هم از رییس جمهوری اسراییل!

آنجلینا جولی به خاطر غزه هم از پدرش خورد هم از رییس جمهوری اسراییل!