مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 16:202023-10-29بين الملل

پاپ خواستار آتش بس در غزه شد


رهبر کاتولیک های جهان با اشاره به وضعیت وخیم انسانی در نوار غزه، خوستار آتش بس شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان یکشنبه (29 اکتبر، هفتم آبان) خواستار آتش بس در جنگ بین رژیم صهیونیستی و حماس شد و درخواست برای آزادی اسرا را تکرار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، او در مراسم هفتگی در میدان سنت پیتر گفت: اجازه ندهید کسی امکان توقف سلاح ها را کنار بگذارد.

آتش بس .

وی افزود: می گوییم آتش بس، آتش بس.

برادران و خواهران بس کنید! جنگ همیشه شکست است، همیشه.

  پاپ در ادامه در اشاره به وضعیت وخیم در سرزمین های فلسطینی گفت: به ویژه در غزه، بگذارید فضایی برای تضمین کمک بشردوستانه فراهم شود و گروگان ها فوراً آزاد شوند.

  اظهارات پاپ در حالی مطرح شده که نظامیان اشغالگر حملات هوایی خود علیه مردم غزه را تشدید کرده و عملیات زمینی را علیه غزه در آنچه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دومین مرحله جنگ سه هفته ای به بهانه سرکوب حماس خوانده، به راه انداخته اند.

رسانه های فلسطینی بامداد یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که رژیم موقت صهیونیستی با استفاده از بمب های فسفری در حال بمباران شمال نوار غزه است.

به گفته منابع بیمارستانی فلسطینی، با تداوم حملات جنایتکارانه رژیم موقت صهیونیستی به نوار غزه، شمار شهدا به بیش از هشت هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاپ خواستار آتش بس در غزه شد

پاپ خواستار آتش بس در غزه شد