مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 14:102023-11-07سياسي

ایران قوی شرط پایان دشمنی استکبار است


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه زرندیه گفت: ایران قوی، شرط پایان دشمنی استکبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرندیه، به همت بسیج طلاب شهرستان زرندیه و با گذشت روز ملی مبارزه با استکبار و همزمان با جنایات رژیم اشغالگر قدس حجت الاسلام حسین منصوری مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه با حضور در جمع طلاب حوزه علمیه کوثر در نشست روشنگری و بصیرتی این حوزه به ایراد سخنرانی پرداخت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه زرندیه این ایام را فرصت مغتنمی برای شناخت ماهیت استکبار جهانی دانست و گفت: استکبار امروز با تغییر در هندسه قدرت جهانی روزهای ضعف خود را می گذراند و با قدرت یابی ائتلاف آسیایی و جبهه مقاومت، هژمونی خود را از دست داده است.

  حجت الاسلام حسین منصوری با تاکید بر اهمیت شناخت ماهیت استکباری غرب و گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت برای نسل جوان، یادآور شد: امروز با قدرت می توان ادعا کرد که تنها جبهه ای که در مقابل استکبار آمریکا و صهیونیسم ایستاده جبهه انقلاب و مقاومت است و باید اندیشه جوانان را با تبیین واقعیت ها روشن کرد.

حسین منصوری با بیان اینکه برخی تلاش دارند موضوع دشمنی ایالات متحده آمریکا و نظام سلطه را به برخی پدیده های سیاسی مانند تسخیر سفارت آمریکا یا به برخی موضوعات جدید مانند مذاکرات هسته ای مربوط بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران قوی شرط پایان دشمنی استکبار است

ایران قوی شرط پایان دشمنی استکبار است