مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-06سياسي

اعزام نمایندگان سازمان تبلیغات اسلامی به کمپ های ترک اعتیاد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز ضمن اینکه دستگاه های اجرایی را به تعامل با کمپ های ماده 16 و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مکلف کرد از اعزام نمایندگان سازمان تبلیغات اسلامی به کمپ های ترک اعتیاد سطح استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مرتضی ولی پوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، صبح دوشنبه 15 آبان 1402 در جلسه کمیته مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد استان البرز، گفت: این نشست به منظور بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی و تصمیم گیری جهت انجام اقدامات موثر در حوزه پیشگیری از اعتیاد برگزار شده است.

وی با تاکید بر اینکه کلیه دستگاه های اجرایی موظف به ارائه خدمات و امکانات موجود در این حوزه هستند، ادامه داد: باتوجه به اینکه اداره کل آموزش و پرورش جامعه هدف گسترده ای را تحت پوشش خود دارد با شورای هماهنگی و متولیان حوزه پیشگیری و مبارزه با موادمخدر همکاری و هم افزایی لازم را داشته باشد.

ولی پوری همچنین با تاکید بر امر اشتغال زایی و کار افرینی برای بهبودیافتگان از اعتیاد، گفت: کمیته امداد و بهزیستی وام های ویژه ای را با مبالغ و شرایط خاص جهت تخصیص به این قشر از جامعه تخصیص و پیگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام نمایندگان سازمان تبلیغات اسلامی به کمپ های ترک اعتیاد

اعزام نمایندگان سازمان تبلیغات اسلامی به کمپ های ترک اعتیاد