مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-13اقتصادي

کفال از بیشترین صید شده ها/سلامت رودخانه، بستری مهم برای حفظ گونه های خزر


از ابتدای فصل صید سال جاری تاکنون، 31 هزار و 249 کیلوگرم از انواع ماهیان استخوانی شامل ماهی سفید، کفال، کپور و شگ صید شد که کفال دارای بیشترین مقدار صید در این مدت بوده است و به بازارماهی محمودآباد عرضه شد.

- ایسنا/مازندران رییس اداره شیلات محمودآباد گفت: از ابتدای فصل صید سال جاری تاکنون، 31 هزار و 249 کیلوگرم از انواع ماهیان استخوانی شامل ماهی سفید، کفال، کپور و شگ صید شد که کفال دارای بیشترین مقدار صید در این مدت بوده است و به بازارماهی محمودآباد عرضه شد.

بچه ماهیان خاویاری که در شیلات محمودآباد قد می کشند/ بهروز عمرانی در گفت و گو با ایسنا در خصوص پرورش و صید ماهیان دریایی در مازندران، اظهار کرد: طبق مصوبه کمیته مدیریت صید سازمان شیلات ایران، صید ماهیان استخوانی دریای خزر از 25 مهرماه 1402 شروع و تا تاریخ 15 فروردین 1403 ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه ادارات شیلات محمودآباد و نور دارای 9 شرکت تعاونی فعال هستند، افزود: از این تعداد، 7 شرکت تعاونی در حوزه شهرستان محمودآباد و 2 شرکت تعاونی در حوزه شهرستان نور قرار دارد که تعاونی های صیادی حوزه شهرستان محمودآباد در طی سال گذشته مقدار 378 هزار و 700 کیلو گرم انواع ماهی استخوانی را صید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کفال از بیشترین صید شده ها/سلامت رودخانه، بستری مهم برای حفظ گونه های خزر

کفال از بیشترین صید شده ها/سلامت رودخانه، بستری مهم برای حفظ گونه های خزر