مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 15:302023-11-21اقتصادي

نرخ بازدهی صندوق های کشور زیر 10 درصد است


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: سوء مدیریت در صندوق های کشور موجب ناترازی و مشکلات مالی صندوق ها شده است و اکنون متوسط نرخ بازدهی صندوق های کشور زیر 10 درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با رادیو اقتصاد اظهار داشت: اگر سرمایه گذاری و سپرده گذاری منابع صندوق به درستی انجام شود، سودی بیش از بازدهی خواهند داشت، اما در طول سال های گذشته با سوء مدیریت، صندوق ها دچار زیان شده اند.

وی با اشاره به تصویب قانون افزایش سن بازنشستگی در کمیسیون تلفیق، افزود: بررسی قوانین مرتبط با صندوق های بازنشستگی چهار ماه به طول انجامید و علاوه بر دشواری بسیار برای نمایندگان، در روزهای آخر تعیین و به فوریت به تصویب رسید و این امر حاکی از اشکالات مدیریتی در کمیسیون تلفیق بود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به ابراز نارضایتی مردم از تصویب این قانون، ادامه داد: طبق آیین نامه های داخلی مجلس در صورتی که موارد تصویبی با تنش های اجتماعی و سیاسی روبه رو شود، می توان با درخواست نمایندگان مجلس، لایحه را مجدد طرح و مصوبات جدید را جایگزین کرد، اما از آنجا که قانون افزایش سن بازنشستگی در کمیسیون تلفیق به تصویب رسیده است شامل این آیین نامه نمی شود و باید در انتظار تایید یا عدم تایید شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بازدهی صندوق های کشور زیر 10 درصد است

نرخ بازدهی صندوق های کشور زیر 10 درصد است