مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 09:302023-10-23دانش

آمادگی ایران برای انتقال دانش فنی به بورکینافاسو


در دیدار رییس دانشگاه فنی و حرفه ای با وزیر علوم و تکنولوژی بورکینافاسو آمادگی ایران برای امتقال دانش فنی به بورکینافاسو اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، عرفان خسرویان رییس دانشگاه فنی و حرفه ای روز شنبه 29 مهر 1402 با آجیما تیوم بیانو وزیر علوم و تکنولوژی بورکینافاسو دیدار و زمینه های همکاری علمی و آموزشی ایران با این کشور آفریقایی را بررسی کرد.

  در این ملاقات مجتبی فقیهی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بورکینافاسو ضمن اشاره به امضای یادداشت تفاهم همکاری علمی، پژوهشی و فناوری بین دو کشور، سفر نخستین گروه مدیران این دانشگاه را نشانه آمادگی ایران برای اجرای مفاد این سند خواند.

وزیر علوم و تکنولوژی بورکینافاسو نیز با استقبال از سفر رییس دانشگاه فنی و حرفه ای ایران، تمایل دولت این کشور را برای همکاری های دانشگاهی و پژوهشی با ایران اعلام کرد.

  در ادامه این دیدار خسرویان ضمن توضیح در مورد ظرفیت های بالای دانشگاه فنی و حرفه ای ایران، افزود هدف از انجام سفر به واگادوگو، بررسی زمینه های همکاری با دانشگاه های بورکینافاسو در عرصه های تربیت استاد، گسترش فضای آموزش، مهارت آموزی و دانش افزایی تکنسین ها و مهندسان این کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایران برای انتقال دانش فنی به بورکینافاسو

آمادگی ایران برای انتقال دانش فنی به بورکینافاسو