مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 16:552023-11-04سياسي

آمریکا در نظم نوین جهانی جایگاهی ندارد / پیروزی از آن گروه های مقاومت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، همزمان با سالروز 13 آبان، دانشجویان و دانش آموزان کرمانی همگام با سایر اقشار مختلف مردم، با حضور پر شور در این مراسم با سر دادن شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار، - معاون فرهنگی ستاد کل نیرو های مسلح در جمع راهپیمایان یوم الله 13 آبان کرمان گفت: آمریکا در نظم نوین جهانی جایگاهی ندارد و در آینده هم جایگاهی نخواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، همزمان با سالروز 13 آبان، دانشجویان و دانش آموزان کرمانی همگام با سایر اقشار مختلف مردم، با حضور پر شور در این مراسم با سر دادن شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار، مرگ بر اسراییل، بار دیگر حماسه آفریدند و خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و اسراییل فریاد زدند.

معاون فرهنگی و تبلیغی ستاد کل نیرو های مسلح در جمع راهپیمایان یوم الله 13 آبان در میدان شورا شهر کرمان گفت: آمریکا در نظم نوین جهانی جایگاهی ندارد و در آینده هم جایگاهی نخواهد داشت.

ابوالفضل شکارچی افزود: روح مقاومت و مقابله با استکبار جهانی و آمریکا یکی از دستاورد های انقلاب اسلامی ایران است.

او تاکید کرد: ملت ایران با وجود شهید حاج قاسم سلیمانی که باعث افتخار کرمان است، آموخته اند که در مقابل ظلم و زور گویی مستکبران با اقتدار بایستاد و یقه آن ها را فشرد تا خفه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا در نظم نوین جهانی جایگاهی ندارد / پیروزی از آن گروه های مقاومت است

آمریکا در نظم نوین جهانی جایگاهی ندارد / پیروزی از آن گروه های مقاومت است