مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-06فرهنگي

پاسداشت هفته کتاب و کتابخوانی در استان سمنان با برپایی 50 ویژه برنامه


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری بیش از 50 برنامه و فعالیت فرهنگی به مناسبت بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی در این استان خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری بیش از 50 برنامه و فعالیت فرهنگی به مناسبت بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی در این استان خبر داد.

فرشید فلاح 15 آبان ماه در نشستی با خبرنگاران با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: این برنامه ها با مشارکت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها و موسسه های فرهنگی در نقاط مختلف این استان برگزار می شود.

وی، برپایی نمایشگاههای کتاب، رونمایی از کتاب، نشست استانی مولفان و ناشران و شاعران استان، برگزاری محافل ادبی در شهرستانها، بازدید کتابفروشی ها، کارگاه داستان نویسی و خوانش کتاب، تجلیل از مولفان بومی، تقدیر از ناشران و فعالان حوزه کتاب، جشن کتاب، نشست های مختلف با موضوع کتاب و کتابخوانی و .

را از جمله این برنامه ها برشمرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: هفته کتاب و کتابخوانی امسال در حالی برگزار می شود که سمنان به عنوان هشتمین پایتخت کتاب ایران انتخاب و معرفی شده است و برنامه های هفته کتاب در این استان به این مناسبت دارای حال و هوایی خاص خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسداشت هفته کتاب و کتابخوانی در استان سمنان با برپایی 50 ویژه برنامه

پاسداشت هفته کتاب و کتابخوانی در استان سمنان با برپایی 50 ویژه برنامه