مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 12:472023-11-11بين الملل

بایدن رییس جمهور جنگ با نقاب صلح!


بسیاری از آمریکایی ها معتقدند بایدن با بازی در زمین نتانیاهوی محکوم به شکست و تشویق پشت پرده او به نسل کشی در غزه و تبدیل این منطقه به زمین سوخته، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - نورنیوز نوشت: نتایج نظرسنجی مشترک رویترز/ایپسوس نشان می دهد؛ محبوبیت جو بایدن رییس جمهور ایالات متحده به پایین ترین سطح خود رسیده که باعث افزایش نگرانی دموکرات ها در خصوص انتخاب مجدد او در انتخابات ریاست جمهوری 2024 شده است.

بیشترین کاهش آراء بایدن در میان رأی دهندگان مستقل یا همان آراء خاکستری اتفاق افتاده که قطعا می تواند موجبات شکست او را در ایالاتی حساس و سرنوشت ساز مانند جورجیا و پنسیلوانیا فراهم کند.

این نظرسنجیِ دو روزه که روز شنبه گذشته به پایان رسید، نشان داد که تنها 39 درصد از پاسخ دهندگان عملکرد بایدن را به عنوان رییس جمهور تایید کرده اند.

این میزان، نسبت به 40 درصد در اکتبر و 42 درصد در سپتامبر، کاهش یافته است.

سهم پاسخ دهندگان نظرسنجی که جنگ و درگیری های خارجی را مشکل شماره یک ارزیابی کردند از چهار درصد در ماه اکتبر به هشت درصد در نوامبر افزایش یافته که نشانه ای از نارضایتی از تشدید جنگ اسراییل در نوار غزه است.

به عبارت بهتر؛ جنگ غزه به پاشنه آشیل بایدن در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده تبدیل شده، چه، رییس جمهور آمریکا اکنون هدایت گر اصلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن رییس جمهور جنگ با نقاب صلح!

بایدن رییس جمهور جنگ با نقاب صلح!