مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 09:152023-11-01اقتصادي

بررسی هفتگی قیمت گذاری کالاها در ستاد تنظیم بازار استان قم


درصد تغییرات قیمت ها باید هفته ای ارزیابی شود تا بررسی های دقیقی از سطح جامعه داشته باشیم و بتوانیم روی قیمت ها نظارت کنیم.

- ایسنا/قم استاندار قم گفت: درصد تغییرات قیمت ها باید هفته ای ارزیابی شود تا بررسی های دقیقی از سطح جامعه داشته باشیم و بتوانیم روی قیمت ها نظارت کنیم.

سیدمحمد آقامیری استاندار قم شامگاه 9 آبان ماه در پنجمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: مسئله تنظیم بازار نکته مهمی است که نباید بین سایر برنامه ها از آن غافل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، وی تصریح کرد: از امروز حداقل هفته ای یک بار جلسه ستاد تنظیم بازار استان در استانداری باید برگزار شود.

وی اشاره کرد: درصد تغییرات قیمت ها باید هفته ای ارزیابی شود تا بررسی های دقیقی از سطح جامعه داشته باشیم و بتوانیم روی قیمت ها نظارت کنیم.

آقامیری مطرح کرد: در جلسه امروز بحث قیمت شکر در استان مطرح شد؛ در گزارشی که اداره کل صمت به ما ارائه داده شکر به قیمت بالای 30 هزار تومن به دست مصرف کننده می رسد.

استاندار قم تاکید کرد: این قیمت کاملا تخلف و غلط است، قیمت شکر درب کارخانه 25 هزار و 500 تومان بوده و به دست مصرف کننده به صورت فله باید به قیمت 28 هزار و 500 تومان و بسته بندی 3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی هفتگی قیمت گذاری کالاها در ستاد تنظیم بازار استان قم

بررسی هفتگی قیمت گذاری کالاها در ستاد تنظیم بازار استان قم