مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 18:202023-11-15سياسي

انهدام باند جاعلان حرفه ای اسناد قضایی با ورود سربازان گمنام امام زمان(عج)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی شکایت واصله از شهروندان مبنی بر جعل اسناد دولتی و رسمی، امضا و مهر مقامات قضایی، مهر و علامت ادارات مهم دولتی و قضایی به دلیل حساسیت و پیچیدگی موضوع، - انهدام باند جاعلان حرفه ای اسناد قضایی با ورود سربازان گمنام امام زمان(عج) باند جاعلان حرفه ای اسناد و مهر مقامات قضایی و ادارات دولتی با ورود سربازان گمنام امام زمان(عج) در مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه منهدم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی شکایت واصله از شهروندان مبنی بر جعل اسناد دولتی و رسمی، امضا و مهر مقامات قضایی، مهر و علامت ادارات مهم دولتی و قضایی به دلیل حساسیت و پیچیدگی موضوع، طی هماهنگی با مراجع ذیربط و پس از اخذ استعلامات لازم، بررسی پرونده در دستور کار سربازان گمنام امام زمان (عج) در مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه قرار گرفت.

طی یک دوره اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات اولیه یکی از متهمین باند جعل حرفه ای دستگیر شد که پس از اقدامات آزمایشگاهی، فنی و اطلاعاتی پیچیده توسط سربازان گمنام حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، متهم اصلی نیز شناسایی شد.

مامورین حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در مرحله دوم عملیاتی با اقدام فنی و از پیش هماهنگ شده موفق به کشف مخفیگاه اصلی متهم شده و همزمان متهم را در محل وقوع جرم و همرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند جاعلان حرفه ای اسناد قضایی با ورود سربازان گمنام امام زمان(عج)

انهدام باند جاعلان حرفه ای اسناد قضایی با ورود سربازان گمنام امام زمان(عج)