مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 12:052023-11-05بين الملل

مردم استرالیا از فلسطین حمایت کردند


مقام های پلیس استرالیا خبر دادند که حدود 20 هزار نفر در شهر ملبورن در حمایت از مردم فلسطین تجمع اعتراضی برپا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه حمایت های افکار عمومی جهان از فلسطینیان و محکومیت حملات رژیم صهیونیستی، تظاهرات حمایتی مردم شهر ملبورن استرالیا خبرساز شده است.

منابع رسانه ای از قبیل شبکه سی ان ان روز یکشنبه (امروز) به نقل از مقام های پلیس استرالیا خبر دادند که حدود 20 هزار نفر در شهر ملبورن استرالیا در حمایت از فلسطین تظاهرات کردند اما برخی از منابع خبری گزارش دادند که شمار شرکت کنندگان در تظاهرات ملبورن در حمایت از مردم فلسطین بیشتر از تعدادی است که مقام های پلیس استرالیا اعلام کرده اند.

به گفته مقام های استرالیایی، تظاهرات حمایتی از فلسطین در ملبورن به صورت مسالمت آمیز برگزار شد و هیچ فردی دستگیر نشده است.

تظاهرات در ملبورن در شرایطی برگزار شد که شنبه (دیروز) در واشنگتن دی سی پایتخت آمریکا و همچنین در شهرهای بزرگ اروپایی، تظاهرات حمایتی از فلسطین برگزار شد و معترضان، خواستار آتش بس در جنگ رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان شدند.

بنا بر گزارش سی ان ان، در حالی که سخنرانان تظاهرات اعتراضی در واشنگتن دی سی خواستار آتش بس در غزه و پایان دادن به کمک های آمریکا به اسراییل شدند، جمعیتی از معترضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم استرالیا از فلسطین حمایت کردند

مردم استرالیا از فلسطین حمایت کردند