مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-14اقتصادي

ساماندهی مرز باشماق تسریع یافته است


مدیرکل حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: رفع معارض و الحاق اراضی بستر تسریع و تسهیل اجرای طرح جامع ساماندهی مرز باشماق را تسهیل و تسریع کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حسنی در سومین جلسه شورای مبادلات مرزی استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری در سنندج برگزار شد، در مورد آخرین وضعیت ساماندهی طرح توسعه مرز باشماق اظهار کرد: در سال 1399 عملیات اجرایی فاز یک باشماق با محوریت ترانشیت منت توسط پیمانکار وقت پروژه با 60 میلیارد تومان اعتبار کلید خورد اما به دلایل مختلف که خارج از حوصله این جلسه است در شرایطی که پروژه 18 درصد پیشرفت فیزیکی داشت پیمان را خاتمه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: پرونده این در همین راستا تشکیل و پیمانکار بابت عدم پیشرفت و مشکلاتی که در مسیر اجرای پروژه داشته در پرسه پاسخگویی قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان افزود: این پروژه در مسیر معارضی داشت که خوشبختانه طی سالجاری توانستیم تملک اراضی را انجام دهیم و این مهم فرایند اجرا را تسهیل و تسریع بخشیده است.

وی اذعان کرد: در بخش مرزبانی مشکلاتی در زمینه جانمایی بخش مرزبانی داشتیم که با هماهنگی صورت گرفته جانمایی جدید انجام و اقدامات اولیه صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی مرز باشماق تسریع یافته است

ساماندهی مرز باشماق تسریع یافته است