مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 12:062023-11-13اقتصادي

ثبت 1900 تخلف در صنوف استان سمنان از ابتدای سال


سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از ثبت یک هزار و 900 مورد تخلف صنفی از ابتدای سال تا کنون در این استان خبر داد.

- ایسنا/سمنان سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از ثبت یک هزار و 900 مورد تخلف صنفی از ابتدای سال تا کنون در این استان خبر داد.

حمیدرضا طحان اظهار کرد: با هدف رصد وضعیت بازار کالا و خدمات و بویژه کالاهای اولویت دار و نظارت بر مراکز فعال تجاری و اقتصادی استان سمنان و همچنین جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها در هفت ماه ابتدایی سال، بیش از 22 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان در قالب طرح های مختلف انجام شد.

او ادامه داد: در این بازرسی ها که توسط کارشناسان نظارت و بازرسی، بازرسان و ناظران افتخاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت به صورت مستمر و روزانه از واحدهای صنفی و سطح عرضه و در قالب گشت های مشترک با دستگاه های ذی ربط انجام شد، 1900 مورد تخلف ثبت شد.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت استان سمنان گفت: در هفت ماه گذشته و در بازرسی های انجام شده 1788 مورد پرونده تخلف اعم از گران فروشی، کم فروشی، درج نشدن قیمت و نرخ نامه، ارائه نشدن فاکتور، عرضه کالای قاچاق و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 1900 تخلف در صنوف استان سمنان از ابتدای سال

ثبت 1900 تخلف در صنوف استان سمنان از ابتدای سال