مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 10:552023-11-07سياسي

دشمن شناسی نیاز امروز جامعه اسلامی است


فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: یکی از مقتضیات فعلی در شرایط حساس جهانی و منطقه ای دشمن شناسی است.

- ایسنا/زنجان فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: یکی از مقتضیات فعلی در شرایط حساس جهانی و منطقه ای دشمن شناسی است.

سردارجهان بخش کرمی امروز (16 آبان ماه) در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ابهر ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مظلوم غزه، با بیان اینکه یکی از مقتضیات فعلی در شرایط حساس جهانی و منطقه ای دشمن شناسی است، عنوان کرد: یکی از نکات اساسی که در قرآن کریم نیز به آن توجه شده این است که دشمن را بشناسیم.

وی با بیان اینکه در مقطعی انگلیسی ها بر کشورها سلطه داشتند، گفت: در این کشور سال ها هر جنایتی که توانستند مرتکب شدند و حتی در مقطعی از زمان مواد غذایی و آذوقه کشور را به دریا ریختند که به دست مردم نرسد که در این جنایت 7 میلیون انسان بی گناه جان خود را از دست دادند.

کرمی با بیان اینکه آمریکایی ها با کودتای 28 مرداد بزرگ ترین جنایت را در حق مردم ایران انجام دادند، گفت: امام خمینی (ره) را 15 سال تبعید کردند و ایشان در این تبعید نیز از سوی آمریکا و رژیم طاغوت تحت فشار بود، ولی در این شرایط اعلام کردند اگر سال ها در آب ها و اقیانوس ها تنها بمانم دست از مبارزه برنمی دارم و با این ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن شناسی نیاز امروز جامعه اسلامی است

دشمن شناسی نیاز امروز جامعه اسلامی است