مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 09:252023-10-30اقتصادي

تکمیل کتابخانه مرکزی کرمانشاه 90 میلیارد تومان اعتبار می خواهد


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه اعتبار لازم برای تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی کرمانشاه را 90 میلیارد تومان اعلام کرد.

- تکمیل "کتابخانه مرکزی" کرمانشاه 90 میلیارد تومان اعتبار می خواهد ایسنا/کرمانشاه مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه اعتبار لازم برای تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی کرمانشاه را 90 میلیارد تومان اعلام کرد.

محمدامین بهرامی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به کلنگ زنی پروژه کتابخانه مرکزی کرمانشاه در سال 1386 گفت: این پروژه تا سال 1391 فعال بود و به پیشرفت حدود 30 درصدی رسید و در همین سال متوقف شد و این توقف تا سال گذشته ادامه داشت.

وی افزود: این پروژه به مساحت 12 هزار مترمربع قرار بود در قالب یک ساختمان پنج طبقه به علاوه دو طبقه منفی احداث شود، اما مدیران وقت در سالهای گذشته با توجه به اعتبارات بالایی که پروژه نیاز داشت، دو طبقه پروژه را حذف کردند.

بهرامی گفت: با حذف این دو طبقه پیشرفت فیزیکی پروژه عملا افزایش می یافت و برای همین عنوان کردند که پروژه را به پیشرفت فیزیکی 60 درصد رسانده ایم، درحالیکه اگر دو طبقه را محاسبه کنیم پیشرفت فیزیکی پروژه عملا هیچ تغییری نکرده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه با اشاره به اعتبارات قطره چکانی این پروژه درفاصله سالهای 1391 تا سال گذشته گفت: همین اعتبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل کتابخانه مرکزی کرمانشاه 90 میلیارد تومان اعتبار می خواهد

تکمیل کتابخانه مرکزی کرمانشاه 90 میلیارد تومان اعتبار می خواهد