مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 07:402023-11-08حوادث

کشف لاستیک های سنگین قاچاق در اسفراین


فرمانده انتظامی اسفراین از توقیف یک دستگاه خودرو نیسان حامل 18حلقه لاستیک قاچاق میلیاردی در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی اسفراین از توقیف یک دستگاه خودرو نیسان حامل 18حلقه لاستیک قاچاق میلیاردی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ محمد روهنا گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کسب خبری مبنی بر بارگیری لاستیک های قاچاق با یک دستگاه خودرو نیسان در سطح شهرستان موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با هماهنگی قضایی خودرو حامل لاستیک های قاچاق را در محور اسفراین به سبزوار متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو 18 حلقه لاستیک خودروی سنگین که فاقد هرگونه مدارک و بارنامه بود کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی به عمل آمده کارشناسان، ارزش این کالا را بیش از سه میلیارد ریال برآوردکردند، اظهارکرد: درنهایت متهم پس از تکمیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی و لاستیک های قاچاق به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی اسفراین با تاکید بر اینکه وجود کالای قاچاق به اقتصاد کشور ضربه سنگینی وارد خواهد کرد، از شهروندان خواست تا برای کمک به اقتصاد و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف لاستیک های سنگین قاچاق در اسفراین

کشف لاستیک های سنگین قاچاق در اسفراین