مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-19پزشكي

احتیاط؛ اندکی پرستار مشغول کارند!


با پذیرفتن گزاره «انسان جایز الخطاست» می توان گفت هیچ شغل و حرفه ای را نمی توان از خطای شغلی مستثنا دانست، با این حال، تأثیر خطا در هر شغل بر میزان آسیب پذیری مخاطبان آن با یکدیگر متفاوت است.

- با پذیرفتن گزاره انسان جایز الخطاست می توان گفت هیچ شغل و حرفه ای را نمی توان از خطای شغلی مستثنا دانست، با این حال، تأثیر خطا در هر شغل بر میزان آسیب پذیری مخاطبان آن با یکدیگر متفاوت است.

در این میان بخش قابل ملاحظه ای از خطاها در حوزه سلامت توسط کادر پرستاری رخ می دهد؛ صاحبان حرفه ای که مسئولیت مهم حفظ ایمنی بیمار را در فرایند مراقبت بر عهده دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه قدس به مناسبت روز پرستار گفت وگویی را با دبیرکل خانه پرستار ایران درباره زیروبم های این حرفه انجام داده که در ادامه می خوانید: خطاهای پرستاری پیامدهای ناگواری ازجمله به خطر افتادن سلامت و بروز آسیب جدی و یا معلولیت، طولانی شدن دوره درمان بیماری، افزایش هزینه های درمانی و سلب اعتماد از کارکنان و مراکز درمانی را به دنبال دارد.

ایجاد استرس و تعارضات اخلاقی در پرستاران و مواردی مانند آسیب شدید به بیمار و حتی مرگ می تواند از نتایج جبران ناپذیر خطاهای پرستاری باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتیاط؛ اندکی پرستار مشغول کارند!

احتیاط؛ اندکی پرستار مشغول کارند!