مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 15:012023-10-24سياسي

عواید 50 میلیارد تومانی اموال مازاد دولتی برای خراسان جنوبی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مرتضی ذاکریان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی امروز در کارگروه استانی مولدسازی اظهارداشت: با توجه به مصوبه سران قوا برای مولد سازی  و تاکید مقام معظم رهبری مسیر مولد سازی باید مسیر همواری باشد که در این راستا باید نگاه واحد دنبال شود.

  وی تصریح کرد: خوشبختانه هر چه رو به جلو حرکت می کنیم این مسیر هموارتر می شود و زواید کار گرفته شده و هماهنگی و تعامل بین ارکان مولدسازی دقیق تر و انسجام و همبستگی بیشتری می یابد.

  مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه موضوع مولدسازی، موضوع فرابخشی و فراقوه ای است، ادامه داد: پروژه مولدسازی صرف وزارت اقتصاد نبوده بلکه پروژه ای بوده که از سطح سه قوا حتی فراتر بوده چون حکم حکومتی رهبری را دارد.

  ذاکریان با اشاره به آخرین دستور العمل آیین نامه اجرایی بند (ه) تبصره 11 ماده واحده قانون بودجه سال 1402 اظهارکرد: در آخرین دستور العمل ابلاغی استانداران به عنوان رییس کارگروه مولد سازی شناخته شده اند و به منظور تسهیل در امور مولد سازی تفویض اختیاراتی نیز به استانداران داده شده تا اختلافات بین دستگاه های اجرایی از بین برود.

 به گفته وی رسیدگی به اموال و املاک مازاد که ارزش آنها تا سقف 200 میلیارد تومان باشد به استانداران واگذار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عواید 50 میلیارد تومانی اموال مازاد دولتی برای خراسان جنوبی

عواید 50 میلیارد تومانی اموال مازاد دولتی برای خراسان جنوبی