مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 21:552023-10-25حوادث

بازداشت عاملان درگیری خیابانی در تالش


جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: 9 نفر از عاملان درگیری خیابانی در شهرستان تالش دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فراجا استان گیلان، سردار حسین حسن پور با تاکید بر اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می شود به نارضایتی مردم در این خصوص اشاره کرد و اظهار کرد: تحت هیچ شرایطی نباید اجازه داد این افراد نظم و امنیت جامعه و آسایش و آرامش مردم را برهم بزنند.

وی در ادامه گفت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر درگیری و برهم زدن نظم و امنیت عمومی توسط چند نفر در میدان نماز شهرستان تالش، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه با حضور پلیس در آدرس مکان مورد نظر و بررسی های صورت گرفته مشخص شد، 9 نفر از اراذل و اوباش به علت برخی اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر شده اند، افزود: متهمان که قصد متواری شدن را داشتند توسط پلیس دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی از انتقال 4 نفر مصدوم این نزاع به بیمارستان و کشف 3 تیغه سلاح سرد خبر داد و بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند و روانه زندان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت عاملان درگیری خیابانی در تالش

بازداشت عاملان درگیری خیابانی در تالش