مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 15:252023-11-20سياسي

ورود بسیج به عرصه توسعه اشتغال و کارآفرینی


سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: ارتباطی که بسیج با افراد مختلف دارد همچنین جهت گیری بسیج به سمت اقشار ضعیف می تواند در حل مسئله بیکاری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محمدرضا جعفری ظهر امروز در نشست جهاد تبیین با موضوع نقش بسیج در پیشرفت کشور که در دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اسناد بالا دستی که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد، سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت بود، اظهار کرد: در این الگو سیر تحولات کلی مطلوب کشور در عرصه های فکر، علم، معنویت و زندگی به سمت تمدن نوین اسلامی ایرانی در نیم قرن آینده ترسیم شد.

وی خاطرنشان کرد: در تحقق سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت دانشگاهیان نقش ویژه ای دارند، اما بسیج با توجه به تکلیف ذاتی که در قبال نظام و انقلاب اسلامی دارد باید به صورت آتش به اختیار باشد.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: به گفته مقام معظم رهبری بسیج سرمایه ملی کشور و علاج همه دردها است.

جعفری با اشاره به تهدیدهای مختلف اقتصادی، فرهنگی کشور، اظهار کرد: بسیج متناسب با همه تهدیدها در عرصه دفاع وارد عمل می شود.

  وی بیکاری را یکی از تهدیدهای کشور عنوان کرد و گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که در مجموعه بسیج وجود دارد، بسیج می تواند نقش موثری در کاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود بسیج به عرصه توسعه اشتغال و کارآفرینی

ورود بسیج به عرصه توسعه اشتغال و کارآفرینی