مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-06پزشكي

پیشنهاد ایجاد رشته «هنردرمانی» توسط یک دانشگاه وزارت علوم


رییس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با شاره به پیشنهاد دانشگاه هنر درباره ایجاد رشته «هنردرمانی»، اظهار کرد:برای این منظور لازم است ساختار طراحی این رشته در شورای عالی سلامت  وزارت بهداشت و متناظر آن در وزارت علوم مطرح شود و مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

- پیشنهاد ایجاد رشته هنردرمانی توسط یک دانشگاه وزارت علوم رییس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با شاره به پیشنهاد دانشگاه هنر درباره ایجاد رشته هنردرمانی ، اظهار کرد:برای این منظور لازم است ساختار طراحی این رشته در شورای عالی سلامت  وزارت بهداشت و متناظر آن در وزارت علوم مطرح شود و مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیدعلی حسینی در جلسه ایجاد کارگروه مشترک بین دانشگاه هنر و دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی ضمن اظهار خرسندی از توسعه زمینه های مشترک کاری میان دو دانشگاه گفت: دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با توجه به نیاز کشور جهت تربیت نیروی انسانی متخصص در حوزه توانبخشی، رفاه و سلامت اجتماعی و سلامت روانی فعالیت می کند .

وی با اشاره به پیشنهاد دانشگاه هنر مبنی بر بررسی ایجاد رشته هنردرمانی گفت: بحث هنردرمانی در رشته کاردرمانی از سال های گذشته مطرح است و در خصوص موضوع هنر و درمان و مفاهیم مرتبط به آن کارهای متعددی شده اما با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد ایجاد رشته «هنردرمانی» توسط یک دانشگاه وزارت علوم

پیشنهاد ایجاد رشته «هنردرمانی» توسط یک دانشگاه وزارت علوم