مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 19:302023-10-30سياسي

مردم و مسئولان حضور گسترده ای در یوم الله 13 آبان داشته باشند


امسال باید مردم و مسئولان حضور گسترده ای در یوم الله 13 آبان داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، با حضور امام جمعه، بخشدار و مسئولان شورای اداری چاروسا و جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه نشست هماهنگی روز 13 آبان برگزار شد و در ادامه این نشست تودیع و معارفه رییس جدید جهاد کشاورزی چاروسا برگزار شد.

حجت الاسلام حیدرخواه امام جمعه قلعه رییسی در این نشست با بیان اهمیت روز 13آبان امسال نسبت به سالهای گذشته به مساله فلسطین و غزه اشاره و عنوان کرد: امروز مسلمان و غیرمسلمان در کنار مردم غزه قرار گرفتند و اگر کسی باشد که همصدا با مردم غزه نباشد قطعا با اسراییل است.

وی افزود: هرکسی که انسانیت داشته باشد و  این مقدار ظلم و کودک کشی را ببیند باید به فکر مردم غزه باشد و برای آنها سکوت را بشکند و در کنار آنها خود را ببیند و ما هم باید تمام تلاشمان را بکار بگیریم که وظیفه شرعی را انجام دهیم و امسال 13 آبان را باشکوه برگزار کنیم و همه مسئولین و مردم در یوم الله 13 آبان کنار هم قرار بگیرند.

امام جمعه قلعه رییسی بیان کرد: مدارس، مدیران مدارس، بسیج و پایگاه ها و ادارات کنار هم قرار بگیرند و با ظرفیت های مختلف بازار و اقشار مردمی کنار هم با وحدت مراسم 13آبان را برگزار کنند زیرا مردم به مسئول به عنوان مسئول جمهوری اسلامی نگاه می کنند و باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم و مسئولان حضور گسترده ای در یوم الله 13 آبان داشته باشند

مردم و مسئولان حضور گسترده ای در یوم الله 13 آبان داشته باشند