مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 19:052023-11-20سياسي

جزییات افزایش حقوق کارکنان دولت/ کدام مشاغل مشمول برداشت سقف افزایش حقوق می شود؟


در نشست علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی بند الحاقی یک و دو ماده 18 لایحه برنامه هفتم توسعه تصویب شد که بر اساس آن حقوق، مزایا و دریافتی اعضای هیأت علمی و قضات مشمول قوانین استخدامی خود است همچنین حقوق و مزایای دریافتی کارکنان وزارتخانه ها و موسسات دولتی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتانباک سیاسی و مجلس ، در نشست علنی صبح امروز (دوشنبه، 29 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی بند الحاقی یک و دو ماده 18 لایحه برنامه هفتم توسعه ارجاعی از کمیسیون تلفیق را با موافقت ضمنی دولت و کمیسیون تلفیق تصویب کرد.

بر اساس بند الحاقی یک ماده 18 حقوق، مزایا و دریافتی اعضای هیأت علمی و قضات مشمول قوانین استخدامی خود است که در بند 2، حقوق و مزایای دریافتی کارکنان وزارتخانه ها و موسسات دولتی و نیروهای مسلح را هم مشمول این قانون می کند.

حال آنکه به عقیده برخی نمایندگان تصویب این ماده به معنای برداشتن افزایش سقف حقوقی کارکنان دولت است که در نهایت به منجر به بروز دوباره حقوق های نجومی می شود؛ موضوعی که رهبر معظم انقلاب بارها درباره آن تذکر دادند و در سال افشای حقوق های نجومی (1395) بر آن تأکید کردند: موضوع حقوق های نجومی، درواقع هجوم به ارزش هاست اما همه بدانند که این موضوع از استثناهاست و اکثر مدیران دستگاه ها، انسان های پاک دست هستند، اما همین تعداد کم نیز خیلی بد است و باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات افزایش حقوق کارکنان دولت/ کدام مشاغل مشمول برداشت سقف افزایش حقوق می شود؟

جزییات افزایش حقوق کارکنان دولت/ کدام مشاغل مشمول برداشت سقف افزایش حقوق می شود؟