مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 08:202023-10-25اجتماعي

تاکید پلیس راهور اهواز بر ترمیم حفاری خیابان ها برای پیشگیری از آبگرفتگی


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز با اشاره به وجود مشکل حفاری در برخی خیابان های شهر و پیش بینی آبگرفتگی این نقاط با آغاز بارندگی ها گفت: شهرداری و آبفا قول داده اند تا آغاز بارندگی ها این مشکلات رفع شود.

- سرهنگ سعید حسنوند در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت حفاری های خیابان های اهواز در آستانه بارندگی اظهار کرد: جلسات مکرری با شهرداری اهواز و شرکت آب و فاضلاب برای ترمیم حفاری های انجام شده در خیابان ها داشتیم و قول داده اند که امسال حداقل مشکل را در زمینه آبگرفتگی معابر داشته باشیم.

وی افزود: از نظر حفاری ها و احتمال آبگرفتگی، در برخی نقاط کیان شهر، یکی دو خیابان کیانپارس و بلوار معلم مشکل داریم که شهرداری و آبفا قول داده اند تا آغاز بارندگی ها این مشکلات رفع شود.

رییس پلیس راهور اهواز با اشاره به آمادگی پلیس برای خدمت رسانی به شهروندان در زمان بارندگی و آبگرفتگی، گفت: در راستای چارچوب و مقرراتی که قانون به ما محول کرده است یعنی تسهیل در عبور و مرور و رسیدگی به تصادفات، با حداکثر توان خدمت رسانی خواهیم کرد.

وی با اشاره به لزوم رعایت مقررات برای پیشگیری از تصادفات، بیان کرد: رانندگان در بارندگی ها توجه کنند که خودرویشان نقص فنی نداشته باشد و در صورتی که خودرو مشکلی دارد، ابتدا نقص را رفع و سپس رانندگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید پلیس راهور اهواز بر ترمیم حفاری خیابان ها برای پیشگیری از آبگرفتگی

تاکید پلیس راهور اهواز بر ترمیم حفاری خیابان ها برای پیشگیری از آبگرفتگی