مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 12:202023-11-07سياسي

سلول درمانی، آینده پزشکی کشور/ رقم بودجه پژوهشی در حوزه پزشکی مسخره است


سلول درمانی، آینده پزشکی در کشور است و باید بودجه های پژوهشی در این حوزه افزایش یابد.

- ایسنا/مرکزی پدر پیوند مغز استخوان ایران گفت: سلول درمانی، آینده پزشکی در کشور است و باید بودجه های پژوهشی در این حوزه افزایش یابد.

پروفسور اردشیر قوام زاده 16 آبانماه 1402 در اولین همایش ملی هویت و پیشرفت در استان مرکزی با تاکید بر اینکه هیچگاه خود را پروفسور نمی دانم و هرآنچه کسب کرده ام، برای کشورم ارائه کردم، اظهار کرد: تنها تلاش است که باعث پیشرفت می شود و برای اثرگذاری در جامعه باید تلاش کرد و نیاز جامعه را در نظر گرفت.

وی با بیان اینکه امروز پزشکی ایران از کانادا و انگلستان بالاتر است، گفت: در کشور باید کیفیت دارو اصلاح شود، باید بر این حوزه نظارت داشت و حتی در مواردی باید اجازه واردات دارو را داد، چراکه اصلاح و توسعه این حوزه، توسعه توریسم درمانی را برای کشور به همراه خواهد داشت.

قوام زاده تاکید کرد: برای پیشگیری از سرطان، استان مرکزی باید خود وارد عمل شود، نباید صرفا به تهران چشم دوخت، باید سموم و کودهای استفاده شده برای تولید محصول را کنترل کرد، باید موادی که برای تصفیه آب استفاده می شود را مدیریت کرد.

وی با بیان اینکه امروز تمام پزشکان این سرزمین در حال خدمت به مردم هستند، افزود: اما مسئله اینجاست که در کنار این خدمات، پژوهش، یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلول درمانی، آینده پزشکی کشور/ رقم بودجه پژوهشی در حوزه پزشکی مسخره است

سلول درمانی، آینده پزشکی کشور/ رقم بودجه پژوهشی در حوزه پزشکی مسخره است