مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 13:302023-11-11اجتماعي

بازگشایی مدارس کالپوش 4 روز پس از سیلاب


معاون عمرانی و نماینده استاندار سمنان با اشاره به سیل اخیر کالپوش و تعطیلی موقت مدارس این منطقه، از بازگشایی مدارس منطقه کالپوش از امروز خبر داد.

- محمد حمیدی 20 آبان مدارس مناطق سیل زده بخش کالپوش از جمله شهر رضوان که به علت سیل تعطیل شده بود از صبح امروز شنبه بازگشایی شدند.

وی به حجم بالای سیلاب در شهر رضوان و مناطق روستایی در کالپوش اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون 60 درصد شهر رضوان بخش کالپوش از سیلاب پاک سازی شد نماینده استاندار سمنان در قرارگاه بازسازی منطقه کالپوش ادامه داد: شهرداری شاهرود معین شهر رضوان برای پاکسازی آثار سیلاب شده است.

معاون استاندار سمنان عنوان کرد: علت زمان بر شدن پروسه پاکسازی ، گستردگی مسیر جاری سیلاب است اما علی رغم این موضوع ، نیروها همه تلاش خود را به کار بستند.

وی از افزایش خسارات ناشی از سیلاب در بخش کالپوش میامی خبر داد و گفت: برآورد خسارت در بخش کالپوش انجام شده و با گذشت چهار روز از بروز سیلاب در بخش کالپوش میامی میزان برآورد خسارت افزایش یافته است.

معاون عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: 500 میلیارد تومان برآورد خسارات سیل به زیرساخت های رضوان و روستاهای بخش کالپوش است.

وی با اشاره به افزایش شناسایی خانه های تخریب شده در این بخش خاطرنشان کرد: 108 واحد در اثر سیلاب تخریب شدند که باید مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مدارس کالپوش 4 روز پس از سیلاب

بازگشایی مدارس کالپوش 4 روز پس از سیلاب