مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-08سياسي

بانوان سرپرست خانوار کمیته امداد الگوی توانمندی و استقلال اقتصادی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معصومه فلاحیان با بازدید از غرفه تولیدات مددجویان کمیته امداد در جشنواره خیریه انجمن دیپلماتیک بانوان اظهار کرد: - معاون بررسی های راهبردی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: بانوان سرپرست خانوار کمیته امداد الگوی توانمندی و استقلال اقتصادی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معصومه فلاحیان با بازدید از غرفه تولیدات مددجویان کمیته امداد در جشنواره خیریه انجمن دیپلماتیک بانوان اظهار کرد: زنان سرپرست خانواده و بانوانی که تحت پوشش کمیته امداد هستند، توانایی ویژه و خاصی دارند که شاید در افراد عادی و برخوردار جامعه کمتر شاهد باشیم.

وی یکی از این ویژگی های زنان سرپرست خانوار را عزم جدی و پشتکار بالا دانست و گفت: این بانوان پس از توانمندسازی، می توانند علاوه بر خانواده خود، در جامعه هم اثرگذار باشند.

معاون بررسی های راهبردی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده ادامه داد: علاوه بر این با حمایت و بروز استعدادها، این بانوان می تواند با عدم وابستگی به نهاد های حمایتی، به الگوی ایجاد استقلال اقتصادی تبدیل شوند.

وی خاطرنشان کرد: با ارائه تولیدات و محصولات مددجویان، می توانیم تصویر زنی که تحت پوشش کمیته امداد است را با تمامی استعداد ها و دستاوردهایش به کل دن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان سرپرست خانوار کمیته امداد الگوی توانمندی و استقلال اقتصادی

بانوان سرپرست خانوار کمیته امداد الگوی توانمندی و استقلال اقتصادی