مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 16:202023-11-06سياسي

مردم باید با رضایت مالیات بدهند/ کاهش اطاله دادرسی مالیاتی


رییس مرکز دادرسی سازمان امور مالیاتی گفت: سازمان مالیاتی و مرکز دادرسی مالیاتی در دوره جدید برای عدالت مالیاتی نقش زیادی قائل است و این مساله در افزایش رضایت مردم از پرداخت مالیات موثر خواهد بود.

- رییس مرکز دادرسی سازمان امور مالیاتی گفت: سازمان مالیاتی و مرکز دادرسی مالیاتی در دوره جدید برای عدالت مالیاتی نقش زیادی قائل است و این مساله در افزایش رضایت مردم از پرداخت مالیات موثر خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد طاهری نژاد اظهار کرد: دو سال اخیر در حوزه تظلم خواهی و رسیدگی به اعتراضات مالیاتی یک تحول بزرگ رخ داده و آن هم استقلال هیات های حل اختلاف از اداره کل مالیاتی و تشکیل مرکز دادرسی مالیاتی بوده که این موضوع از جهت رفع تعارض منافع ساختاری یک گام بسیار مهم در حوزه نهادهای شبه قضایی کشور بوده است.

وی افزود: با استقلال این مرکز، ما شاهد افزایش اعتماد عمومی در رسیدگی به اعتراضات، افزایش کارایی، تسریع در وصولی ها، کاهش پرونده ها و کاهش اطاله دادرسی پرونده و ارتقای تمکین مالیاتی خواهیم بود.

طاهری نژاد با بیان این که دادرسی در سازمان مالیاتی یک مفهوم عام برای رسیدگی به اعتراضات و تظلم خواهی برشمرده می شود گفت: مودیان مالیاتی وقتی وارد سازمان و فرآیندهای مالیات ستانی می شوند ممکن است به دلایلی ناظر به فرآیندی که طی کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم باید با رضایت مالیات بدهند/ کاهش اطاله دادرسی مالیاتی

مردم باید با رضایت مالیات بدهند/ کاهش اطاله دادرسی مالیاتی