مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 13:402023-10-31بين الملل

فایننشال تایمز؛ فشار نتانیاهو به اروپا برای فرستادن فلسطینیان به مصر


منابع دیپلماتیک به فایننشال تایمز گفته اند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی از کشورهای اروپایی خواسته به مصر فشار آورند تا فلسطینیان نوار غزه را بپذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز به نقل منابع آگاه گزارش کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلاش کرده تا رهبران کشورهای اروپایی را متقاعد کند تا به مصر اعمال فشار آورند تا پناهجویان از نوار غزه را بپذیرد.

در این گزارش آمده است، نتانیاهو در دیدار هفته گذشته خود با رهبران اروپایی چنین درخواستی را مطرح کرده است و شماری از سران کشورهای اروپایی از جمله کشور جمهوری چک و اتریش از این درخواست حمایت کرده اند.

با این حال آن طور که در این گزارش آمده است، شماری از کشورهای کلیدی همچون فرانسه، آلمان و انگلیس با ایده نتانیاهو مخالفت کرده و آن را واهی خوانده اند.

بنا به گفته این منابع، نتانیاهو در دیدارهای خود با رهبران اروپایی در خصوص نقش مصر در تحولات غزه را مورد بحث قرار داده است و ظاهراً رهبران کشورهای اروپایی در نهایت موافقت کرده اند که مصر می بایست نقش کلیدی در ارائه کمک های انساندوستانه به غزه ایفا کند اما نمی توان به این کشور برای پذیرش فلسطینیان نوار غزه فشار آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فایننشال تایمز؛ فشار نتانیاهو به اروپا برای فرستادن فلسطینیان به مصر

فایننشال تایمز؛ فشار نتانیاهو به اروپا برای فرستادن فلسطینیان به مصر