مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 22:302023-11-19اجتماعي

انتقاد استاندار تهران از عدم پیگیری جدی آلودگی هوای پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا فخاری استاندار تهران شامگاه یکشنبه در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا ضمن انتقاد از عدم پیگیری جدی موارد مربوط به آلودگی هوا در طول سال اظهار کرد: - استاندار تهران با انتقاد از دستگاه های متولی برای ارائه راهکار های عملیاتی مقابله با آلودگی هوا هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا فخاری استاندار تهران شامگاه یکشنبه در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا ضمن انتقاد از عدم پیگیری جدی موارد مربوط به آلودگی هوا در طول سال اظهار کرد: همواره فصل سرما توأم با پدیده وارونگی دما و افزایش غلظت آلاینده ها بوده است و مسئولین باید در طول سال برنامه های مؤثر در راستای کاهش میزان آلاینده ها را تدوین و در فصل سرما آن را اجرا کنند.

وی تعطیلی واحد های آموزشی، صنعتی و تولیدی را همراه با چالش های جبران ناپذیری عنوان کرد و با بیان اینکه تعطیلی واحد ها باید در آخرین مرحله صورت پذیرد، افزود: دستگاه های متولی و مسئول با جدیت بیشتر و اولویت قرار دادن موضوع آلودگی، نسبت به انجام وظایف ذاتی و قانونی خود در این مورد اقدام کنند.

استاندار تهران با اشاره به مطالعات صورت گرفته در گذشته، احصا عناصر مهم، تأثیرگذار و مشخص شدن سهم هر کدام در میزان آلایندگی، تمرکز بر روی عواملی که بیشترین سهم را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد استاندار تهران از عدم پیگیری جدی آلودگی هوای پایتخت

انتقاد استاندار تهران از عدم پیگیری جدی آلودگی هوای پایتخت