مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 09:502023-11-01اقتصادي

بخش خصوصی برای حضور در بازارهای جهانی برنامه ریزی کند


دولت مردمی در عرصه داخلی و خارجی گام های موثری در تسهیل و رشد و رونق فعالیت تولید کنندگان و فعالان بخش خصوصی برداشته است.

- معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: دولت مردمی در عرصه داخلی و خارجی گام های موثری در تسهیل و رشد و رونق فعالیت تولید کنندگان و فعالان بخش خصوصی برداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد حسینی قبل از افتتاح بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی در جمع فعالان این حوزه و اعضای هیات مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان کاشی و سرامیک گفت: صنعت کاشی و سرامیک ضمن اینکه نقش مهمی در چرخه اقتصادی کشور دارد بخاطر اینکه با هنر و ذوق و قریحه ایرانی آمیخته شده، مورد پسند و اقبال مردم در ده ها کشور دنیا قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: هنر از دیرباز و بویژه از دوره اسلامی سبب جذابیت، رشد و شکوفایی قابل توجهی رشته های گوناگون از جمله معماری، خوشنویسی، نقاشی، قالیبافی، گلدوزی، سفالگری و کاشی و سرامیک شده و تجلی توحید و معنویت را می توان در هنری که در گنبد، مناره، محراب، کتیبه ها و نقوش بکار رفته در مساجد و بناهای تاریخی مشاهده کرد.

وی با اشاره به تاثیر ژرف و ماندگار هنر گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که یک ایده، تفکر و اندیشه اگر در قالب جذاب هنر ارایه شود دلنشین و ماندگار خواهد بود و در این راستا فعالان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش خصوصی برای حضور در بازارهای جهانی برنامه ریزی کند

بخش خصوصی برای حضور در بازارهای جهانی برنامه ریزی کند