مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 16:122023-11-19بين الملل

نعیم قاسم: تصمیم گیری کشتار مردم غزه، با آمریکا بوده است


تصمیم گیری کشتار مردم غزه، با آمریکا بوده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نعیم قاسم معاون سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان تأکید کرد که کشتار جمعی مردم غزه، یک تصمیم آمریکایی است که رژیم صهیونیستی اجرای آن را بر عهده دارد.

قاسم با بیان اینکه حزب الله در حالت بالاترین آمادگی باقی خواهد ماند، گفت: حزب الله دشمن را مشغول می کند، از آن تلفات می گیرد و اجازه نمی دهد از تمام توان خود در یک جا استفاده کند .

جنبش حزب الله شب گذشته نیز با انتشار بیانیه ای تأکید کرد که کشتار مردم فلسطین با همدستی و مشارکت کامل آمریکا صورت می گیرد و این کشور و همپیمانان غربی آن، مسئول عذاب و درد و رنج این مردم هستند.

حزب الله با اشاره به اینکه ملت فلسطین با مقاومت اسطوره ای خود، الگوی خوبی در صبر، پایداری و ایستادگی است، بار دیگر حمایت خود را از این ملت اعلام و تأکید کرد که با تمامی ابزارها به دنبال توقف تجاوز صهیونیستهاست.

قاسم در ادامه با اشاره به اینکه حزب الله برای هر احتمالی آمادگی دارد، تصریح کرد: تهدیدهای دشمن، هیچ ارزشی برای ما ندارد.

ما در میدان حضور داریم و تلفات زیادی در منطقه جنوب به آن وارد می کنیم .

این مقام حزب الله ادامه داد: اگر آمریکا می خواست به این درگیری پایان دهد و مسیر دیگری انتخاب کند، اسراییل نمی توانست یک قد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نعیم قاسم: تصمیم گیری کشتار مردم غزه، با آمریکا بوده است

نعیم قاسم: تصمیم گیری کشتار مردم غزه، با آمریکا بوده است