مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 12:002023-10-31سياسي

در 200 روستای استان اردبیل طرح بهارستان اجرا شد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: عملیات اصلاح و نوسازی شبکه برق رسانی در روستاهای استان با قدرت در حال اجرا می باشد.

- به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اردبیل، حسین قدیمی گفت: طرح سراسری بهارستان همزمان در سایر نقاط کشور نیز در حال اجرایی شدن می باشد و در شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل نیز با جدیت در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

قدیمی ادامه داد: از جمله اقداماتی که در این طرح انجام می شود تعویض تیرهای چوبی فرسوده با تیرهای بتونی و همچنین تعویض روشنایی های معابر کم نور و پرمصرف قبلی با لامپ های ال ای دی که دارای نور زیاد، مصرف کم و طول عمر بیشتر می باشند.

وی افزود: در کنار اصلاح و نوسازی شبکه روستایی طرح تعویض سیم مسی به کابل خودنگهدار نیز در حال اجرایی شدن است که با این کار علاوه بر رفع ضعف برق روستاییان محترم، سرقت سیم های مسی نیز کاهش پیدا می کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل بیان کرد: افزایش ظرفیت ترانسفورماتورها و یا افزایش تعداد آن در روستاهای بزرگ و پرجمعتی هم که دارای ضعف برق می باشند، اجرا شده است تا برای روستاییان عزیز برق مطمئن و پایداری را ارائه بدهیم.

قدیمی با اشاره به اینکه 99.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در 200 روستای استان اردبیل طرح بهارستان اجرا شد

در 200 روستای استان اردبیل طرح بهارستان اجرا شد