مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 19:452023-11-04اجتماعي

جریحه دار شدن احساسات دانش آموزان کشورمان از حوادث غزه


مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان این که فلسطینیان سربلند از آزمون پیش رو بیرون می آیند، گفت: قطعاً ماحصل این مقاومت پیروزی است.

- ایسنا/گلستان مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان این که فلسطینیان سربلند از آزمون پیش رو بیرون می آیند، گفت: قطعاً ماحصل این مقاومت پیروزی است.

سیدرضا نظری عصر امروز در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه حوادث نوار غزه و نسل کشی سازماندهی شده فلسطینیان به دست مستکبران، سبب شد تا راهپیمایی 13 آبان امسال متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شود، اظهار کرد: امروز در دنیا تفکری جدید ناشی از تفکر سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی برای مقابله با مستکبران شکل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه 13 آبان سال جاری با ایستادگی و مقاومت مردم غزه در مقابل رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی مصادف شد، ادامه داد: با توجه به اینکه بسیاری از دانش آموزان و کودکان فلسطینی در موشک باران وحشیانه رژیم صهیونیستی جان خود را از دست می دهند، به همین دلیل احساسات دانش آموزان کشورمان جریحه دار شده و باشکوه تر از سال های گذشته در این راهپیمایی شرکت کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، تخریب مدارس و مساجد در نوار غزه را از دیگر اقدامات ددمنشانه صهیونیسم ها دانست و خاطرنشان کرد: دانش آموزان گلستانی در کنار دیگر هموطنان خود در ایران اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریحه دار شدن احساسات دانش آموزان کشورمان از حوادث غزه

جریحه دار شدن احساسات دانش آموزان کشورمان از حوادث غزه