مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 11:052023-11-01فرهنگي

حامد شکیبانیا: سینمای مستقل مستند نداریم/ «سینماحقیقت» رقیب ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حامد شکیبانیا تهیه کننده، رییس هیأت مدیره انجمن تهیه کنندگان سینمای مستند و معاون سابق مستند مرکز گسترش سینمای مستند، - حامد شکیبانیا: سینمای مستقل مستند نداریم/ سینماحقیقت رقیب ندارد رییس هیأت مدیره انجمن تهیه کنندگان سینمای مستند و معاون سابق مستند مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی معتقد است نبودن رقیب برای جشنواره سینماحقیقت باعث شده نتوان سنجش درستی از امتیازها و نقاط ضعف این جشنواره داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حامد شکیبانیا تهیه کننده، رییس هیأت مدیره انجمن تهیه کنندگان سینمای مستند و معاون سابق مستند مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی معتقد است نبودن رقیب برای جشنواره سینماحقیقت باعث شده نتوان سنجش درستی از امتیازها و نقاط ضعف این جشنواره داشت.

  توقعم از جشنواره خیلی بالاست اما اگر بخواهم انصاف به خرج بدهم، جشنواره در هر دوره مدیریتی تلاشش این بوده که کیفیتش را بالا ببرد.

من در دوره هایی که بودم خیلی تلاش کردم سیستم انتخاب فیلم برای حضور در جشنواره تغییر کند، شرایط مهیا نشد، ولی خوشبختانه در دو سال گذشته سیستم انتخاب به شکل سیستم مشاور درآمده و دبیر جشنواره تصمیم می گیرد سبد فیلم های جشنواره را طراحی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حامد شکیبانیا: سینمای مستقل مستند نداریم/ «سینماحقیقت» رقیب ندارد

حامد شکیبانیا: سینمای مستقل مستند نداریم/ «سینماحقیقت» رقیب ندارد