مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 14:502023-10-31اجتماعي

سقف پوششی بر فراز کارگاه مرمت بلدیه رشت قرار گرفت


رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت گفت: به منظور جلوگیری از نفوذ باران و برف سقف پوششی بر فراز کارگاه مرمت بلدیه رشت انجام شد.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت گفت: به منظور جلوگیری از نفوذ باران و برف سقف پوششی بر فراز کارگاه مرمت بلدیه رشت انجام شد.

امید اکبری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: وضعیت مرمت عمارت بلدیه رشت مرتب از سوی ناظر پروژه رصد می شود و وضعیت مرمت شاخص ترین بنای تاریخی رشت در شرایط مطلوبی است.

اکبری با اشاره به مرمت بناهای تاریخی در تملک شهرداری رشت، گفت: کارگاه فاز دوم مرمت عمارت بلدیه رشت از ابتدای مهرماه تجهیز شده و خوشبختانه پیمانکار طرف قرارداد با سرعت عملیات اجرایی را انجام می دهد.

رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت با اشاره به فاز نخست عملیات مرمت که شامل مرمت بام یال شرقی عمارت بلدیه در آذرماه سال گذشته بود، تصریح کرد: فاز دوم مرمت علاوه بر مرمت یال غربی بام، مرمت اساسی بلدیه را نیز شامل می شود.

اکبری اضافه کرد: برای جلوگیری از نفوذ نزولات جوی به بنا، پس از واچینی سقف اصلی، حلب پوششی بعنوان سقف موقت با داربست بر روی بام قرار گرفته تا کارگران بتوانند چوب های پوسیده بام را به راحتی تعویض کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقف پوششی بر فراز کارگاه مرمت بلدیه رشت قرار گرفت

سقف پوششی بر فراز کارگاه مرمت بلدیه رشت قرار گرفت