مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-16اقتصادي

تامین برق متروی پرند به زودی/ در حریم دکل های برق ساخت وساز نکنید


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران در خصوص آخرین وضعیت تامین برق متروی پرند توضیحاتی ارائه داد و گفت: طبق مذاکرات صورت گرفته با متروی پرند دو تا سه هفته آینده پست 63 کیلو ولت برای برق رسانی به مترو آماده خواهد شد.

- مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران در خصوص آخرین وضعیت تامین برق متروی پرند توضیحاتی ارائه داد و گفت: طبق مذاکرات صورت گرفته با متروی پرند دو تا سه هفته آینده پست 63 کیلو ولت برای برق رسانی به مترو آماده خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حبیب قراقوزلو امروز در حاشیه بیست وسومین نمایشگاه بین المللی و نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص آخرین وضعیت تامین برق متروی پرند اظهار کرد: تامین برق مترو به دلیل این که حساسیت بالایی دارد می بایست به صورت مطمئن و پایدار باشد که در طول سال های اخیر نیز همین مساله اجرایی شده است.

وی با بیان این که در اواخر سال گذشته درخواست تامین برق متروی پرند مطرح شد و مذاکراتی نیز در همین راستا صورت گرفت تا بتوانیم تامین برق پایدار را داشته باشیم تصریح کرد: برای انجام این کار می بایست مترو یک ایستگاه 63 کیلوولتی احداث می کرد و در پست بالادست نیز 230 کیلو ولت را داشتیم که برای تامین برق مترو کمک به حساب می آمد هرچند که این تفاهم نامه آماده شد اما دوستان به دلیل مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین برق متروی پرند به زودی/ در حریم دکل های برق ساخت وساز نکنید

تامین برق متروی پرند به زودی/ در حریم دکل های برق ساخت وساز نکنید