مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 12:002023-10-24ورزشي

اردوگاه های تفریحی با قیمت مناسب در اختیار جوانان قرار گیرد


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: بارها نسبت به لزوم در اختیار گذاشتن اردوگاه ها و مجموعه های تفریحی و ورزشی به صورت رایگان و یا با حداقل هزینه به جوانان و بانوان تأکید داشتم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در دیدار با معاون اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع)، با تقدیر از دغدغه مندی این مجموعه در عرصه مسائل فرهنگی، اظهار کرد: یک از مشکلات در رابطه برنامه های اجتماعی و فرهنگی در سطح همدان، نبود انسجام لازم در در برنامه ها و در بین مجموعه های فرهنگی است.

وی با بیان اینکه هر یک از مجموعه ها به شکلی که احساس می کنند باید عمل کند، وارد میدان می شود، یادآور شد: به همین خاطر در بسیاری از موارد شاهد موازی کاری هایی در راستای فعالیت های فرهنگی هستیم که باید برای آن تدبیری جدی اندیشید.

امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه نیازمند مغز متفکر و هسته اصلی برای راهبری و انسجام در عرصه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در استان هستیم، گفت: در این مسیر اسم ها مهم نیست، بلکه مهم انجام شدن درست و به موقع کار است.

وی با بیان اینکه اگر مجموعه ای کار را پیش برد ما هم باید به کمک او برویم و از پیشرفت و موفقیت او خوشحال شویم افزود: متاسفانه با آسیب های فراوانی در جامعه روبرو هستیم که عدم انسجام و عدم هماهنگی ها در این عرصه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوگاه های تفریحی با قیمت مناسب در اختیار جوانان قرار گیرد

اردوگاه های تفریحی با قیمت مناسب در اختیار جوانان قرار گیرد