مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 18:152023-11-21سياسي

انتقاد استاندار قم از عدم پاسخگویی برخی مدیران استان به رسانه ها


همه مدیران استان موظف هستند نسبت به عملکرد خود برابر رسانه ها پاسخگو باشند، رسانه ها تنها بستری هستند که می توان اقدامات انجام شده را از طریق آن ها به مردم اطلاع رسانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید محمد آقامیری بعدازظهر امروز در ششمین جلسه شورای اداری استان قم ضمن گرامیداشت هفته بسیج در مورد برگزاری نمایشگاه روایت پیشرفت در قم، اظهار داشت: این نمایشگاه از 23 الی 27 آبان ماه به همت مرکز ارتباطات دولت و روحانیت در باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برگزار شد که توانست بخش عمده دستاوردهای دولت مردمی طی این 2 سال را به اطلاع مراجعین برساند.

 استاندار قم تصریح کرد: از حجت الاسلام حاج ابوالقاسم دولابی بابت برگزاری نمایشگاه روایت پیشرفت تشکر می کنم و امیدوارم این نمایشگاه در استان های مختلف کشور برگزار شود، استانداری قم آماده است بخشی از اقدامات انجام شده دولت سیزدهم را در قالب نمایشگاه عکس یا پوستر در محل استانداری قم با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی و دولتی استان برگزار کند.

 وی با بیان اینکه مسئله فرهنگ از اولویت های مهم در مدیریت استان است، گفت: همان طور که مستحضر هستید از ابتدای کارم در استان قم، پرچم جهاد فرهنگی را بلند کرده و توقع دارم همه دستگاه ها در این راستا همراهی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد استاندار قم از عدم پاسخگویی برخی مدیران استان به رسانه ها

انتقاد استاندار قم از عدم پاسخگویی برخی مدیران استان به رسانه ها