مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 12:002023-10-29حوادث

کلاهبرداری 70 میلیارد ریالی وکیل قلابی


رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری متهمی خبر داد که در پوشش وکیل 70 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار علی ولی پور گودرزی رییس پلیس آگاهی تهران از دستگیری فردی خبر داد که با جعل عنوان وکیل دادگستری 70 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

 سردار علی ولی پور گودرزی در توضیح این خبر بیان داشت: با مراجعه شهروندی به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران، کارآگاهان در جریان وقوع کلاهبرداری با جعل عنوان وکیل دادگستری قرار گرفتند.

 شاکی اظهار داشت: با متهم در سال 1398 که مدعی بود وکیل دادگستری است و کارآموز وکلای خبره تهران بوده و ذی نفوذ در دستگاه قضایی است، آشنا شده و مبلغ 70 میلیارد ریال به وی پرداخته است ولیکن متهم از انجام امورات مربوط به وکالت طفره رفته است.

این مقام ارشد انتظامی ابراز داشت: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت متهم با جعل سربرگ یکی از وکلای مشهور اقدام به تنظیم قرارداد با مالباخته کرده است و زمانی که متهم از انجام امورات مربوط به وکالت طفره رفته شاکی به دفتر وکیل مشهور مراجعه و متوجه شده چنین فردی در دفتر وکیل مشهور مشغول به کار نیست.

رییس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه در استعلام های پلیسی مشخص شد که متهم جعل عنوان کرده و وکیل دادگستری نیست، افزود: در تحقیقات پلیسی هویت و مخفیگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 70 میلیارد ریالی وکیل قلابی

کلاهبرداری 70 میلیارد ریالی وکیل قلابی