مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-08سياسي

خدایا! خواب تمام کودکان جهان آرام باشد


شماری از اهالی و فعالان حوزه فرهنگ، هنر و ادبیات کودک و نوجوان با انتشار بیانیه ای جنایت های رژیم غاصب اسراییل در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم فلسطین به ویژه کودکان زجرکشیده غزه را محکوم کردند.

- شماری از اهالی و فعالان حوزه فرهنگ، هنر و ادبیات کودک و نوجوان با انتشار بیانیه ای "جنایت های رژیم غاصب اسراییل در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم فلسطین به ویژه کودکان زجرکشیده غزه" را محکوم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: بار دیگر جهان چهره ناپاک و اهریمنی رژیم غاصب اسراییل را به چشم دید و پرده از ذات پلید این اهریمن برداشته شد.

سال هاست که کودکان و نوجوانان فلسطینی، رویاهای خود را به دست فراموشی سپرده اند و در آتش جنگی نابرابر، در کنار پدران و مادران شان، بزرگ مردان و بزرگ زنانی کوچک شده اند.

سال هاست که خنده را تنها بر صورت عروسک هایشان دیده اند و بر چهره کودکانه شان جز غباری از غم و رنج و درد از دست دادن های پیاپی نقش نبسته است.

رژیم کودک کش صهیونیستی آرزوهای کودکان غزه را همراه جسم و جانشان به خاک سپرده است تا جهان برای همیشه از نعمت لبخند کودکانه آنها محروم بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدایا! خواب تمام کودکان جهان آرام باشد

خدایا! خواب تمام کودکان جهان آرام باشد