مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-08فرهنگي

فراگیر شدن هنر در دست مخاطبین با نمایشگاه «آنان»


یکی از اهداف نمایشگاه «آنان» فراگیر شدن هنر در دست مخاطبین است؛ به دلیل بحث تیراژ در نمایشگاه های چاپ قصد داریم مخاطب ببیند که می توان با چاپ، - ایسنا/خراسان رضوی این هنرمند گرافیست گفت: یکی از اهداف نمایشگاه آنان فراگیر شدن هنر در دست مخاطبین است؛ به دلیل بحث تیراژ در نمایشگاه های چاپ قصد داریم مخاطب ببیند که می توان با چاپ، تیراژهای مختلف با رنگبندی برای سلیقه های متفاوت از یک اثر داشته باشیم.

حسن کلانتری در گفت وگو با ایسنا ضمن اشاره به سابقه هنری خود اظهار کرد: تقریبا قریب به 13 سال است که در حوزه تخصصی چاپ در دانشگاه ها مشغول به تدریس هستم و نمایشگاه های هنری مختلفی بیشتر در تم چاپ در تهران و مشهد برگزار کردم.

این نمایشگاه با تکنیک چاپ سیلک و تقریباً شامل 85 اثر از تعدادی از مشاهیر ایران در عرصه موسیقی، شعر و سینما در ابعاد 100 در 70 است.

وی در خصوص دلیل نامگذاری مجموعه آثار خود در نمایشگاه به نام آنان گفت: این نمایشگاه 8 نفر از شخصیت های مهم تاریخ ایران از قبیل ممیز، سمیع الملک، شجریان، فروغ فرخزاد، احمدی، تختی، عزت الله انتظامی و خسرو شکیبایی را شامل می شود که از هرکدام از آن ها حدود 8 الی 9 اثر با شکل های مختلف چاپ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراگیر شدن هنر در دست مخاطبین با نمایشگاه «آنان»

فراگیر شدن هنر در دست مخاطبین با نمایشگاه «آنان»