مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-08اقتصادي

روش جدید عرضه «تایر» و «روغن موتور» دولتی در گلستان


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان از عرضه تایر و روغن موتور با روش جدید اجرایی خبر داد.

- ایسنا/گلستان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان از عرضه تایر و روغن موتور با روش جدید اجرایی خبر داد.

احمد وطنی ظهر چهارشنبه 17 آبان 1402 در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور رفع کمبود و عرضه با قیمت های نامتعارف، خرید تایر و روغن موتور برای همه واحدهای صنفی خرده فروش با شرایط اعلامی در دستورالعمل به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کنندگان داخلی و واردکنندگان این محصولات صورت می گیرد.

وی با اشاره به تصمیماتی که در نهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار کشور در خصوص مدیریت توزیع شفاف تایر (لاستیک) و روغن موتور اخذ شده است، بیان کرد: تمامی واحدهای صنفی در رسته فروشندگی تایر (لاستیک) و روغن موتور استان گلستان، می توانند با شرایط اعلامی در دستورالعمل به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کنندگان داخلی و واردکنندگان این محصولات خرید کنند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان اضافه کرد: تمامی متقاضیان می توانند برای دریافت شیوه نامه و اطلاع از شرایط اعلامی، به اتحادیه های تخصصی در شهرستان مراجعه و برابر دستورالعمل تدوین شده نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش جدید عرضه «تایر» و «روغن موتور» دولتی در گلستان

روش جدید عرضه «تایر» و «روغن موتور» دولتی در گلستان