مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 15:402023-11-10سياسي

امام جمعه دزفول: مسئولان باید همانند رزمندگان دفاع مقدس به میدان بیایند


مسئولان باید همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس که با دستان خالی جبهه را اداره می کردند، وارد عمل شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دزفول، حجت الاسلام مسعود بهرام پور امام جمعه دزفول امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای امام علی(ع) با اشاره به شکل گیری فرهنگ مقاومت در زمان جنگ اظهار کرد: رادیو دزفول به صورت خودجوش برای اطلاع رسانی وقایع جنگ ایجاد شد و فعالیت آن به طور رسمی به عنوان هدیه ای به مردم دزفول تداوم یافت.

وی با ارائه پیشنهاد نامگذاری این رادیو به نام رادیو مقاومت دزفول افزود: انتظار می رود مسئولان و مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دقاع مقدس این موضوع را بررسی و آن را به عنوان یک اثر مقاومت ثبت ملی کنند.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه مردم دزفول به عنوان مردمی سختکوش با تلاش و مجاهدت خود، خواسته هایشان را جامه عمل پوشاندند، عنوان کرد: دشمن، تغییر فرهنگ و ذائقه، بی ایمانی و بی تقوایی مردم دزفول را در برنامه دارد که لازم است هوشیار باشیم.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ترویج ابتذال و بی بند و باری تصریح کرد: امروز مواد مخدر به عنوان یک افیون جامعه را آزار می دهد.

بهرام پور یادآور شد: مسئولان باید همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس که با دستان خالی جبهه را اداره می کردند، وارد عمل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه دزفول: مسئولان باید همانند رزمندگان دفاع مقدس به میدان بیایند

امام جمعه دزفول: مسئولان باید همانند رزمندگان دفاع مقدس به میدان بیایند