مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-15اقتصادي

مهلت دریافت سند سکونتگاه های غیررسمی اعلام شد


آن طور که معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده متقاضیان دریافت سند در سکونتگاه های غیررسمی و حاشیه نشین تا پایان اسفندماه فرصت ثبت نام در سامانه ارایه تسهیلات بافت فرسوده را دارند.

- آن طور که معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده متقاضیان دریافت سند در سکونتگاه های غیررسمی و حاشیه نشین تا پایان اسفندماه فرصت ثبت نام در سامانه ارایه تسهیلات بافت فرسوده را دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس بند م تبصره 11 ماده واحده قانون بودجه 1402 متقاضیان دریافت سند در سکونتگاه های غیررسمی و حاشیه نشین تا پایان اسفندماه فرصت ثبت نام در سامانه ارایه تسهیلات بافت فرسوده را دارند.

محمد آیینی ـ مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران ضمن اعلام این خبر گفته است: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه ارایه تسهیلات بافت فرسوده شهری شرکت بازآفرینی شهری ایران به نشانی www.

facility.

udrc.

ir نسبت به ثبت تقاضای خود برای دریافت سند مالکیت ملک خود اقدام کنند آینیی خاطرنشان کرد: توجه به نوسازی بافت های فرسوده و ترغیب و تشویق مردم، سازندگان و پیمانکاران به اهمیت نوسازی این بافت ها و همچنین ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی مورد تاکید دولت سیزدهم است.

بنابراین گزارش، طرح سنددار کردن خانه های واقع در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهرها که در سال های اخیر مطرح و شهریور سال گذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت دریافت سند سکونتگاه های غیررسمی اعلام شد

مهلت دریافت سند سکونتگاه های غیررسمی اعلام شد