مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 22:452023-10-31ورزشي

آملی ها از افتخارآفرینان رقابت های پاراآسیایی هانگژو استقبال کردند


مردم ورزش دوست آمل با حضور پرشور از حکیم منصوری و ابوالفضل کاظمیان مدال آوران رقابت های پاراآسیایی در رشته های بسکتبال با ویلچر و شطرنج استقبال کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، مدال آوران افتخارآفرین آملی در مسابقات پارآسیایی هانگژوی کشور چین شامگاه سه شنبه با استقبال پرشور ورزش دوستان، پیشکسوتان ورزشی و مسؤولان استانی، شهری و توانخواهان توانمند به زادگاه شان بازگشتند.

آیین استقبال مدال آوران پاراآسیایی حکیم منصوری در رشته بسکتبال یا ویلچر و ابوالفضل کاظمیان در رشته شطرنج از ورودی شهر آمل در میدان علویان آغاز شده و کارناوال استقبال در سطح کوچه ها و معابر اصلی به حرکت درآمد.

این ورزشکاران در آخرین گروه از ورزشکاران، قهرمانان و افتخارآفرینان کاروان فرزندان ایران اعزامی به بازی های پاراآسیایی هانگژو به کشورمان ایران بازگشتند.

حکیم منصوری ملی پوش آملی تیم بسکتبال با ویلچر جمهوری اسلامی ایران که در تیم شهروند آمل عضویت دارد در بازی های پاراآسیایی هانگژو همراه با ملی پوشان در مرحله نیمه نهایی چهارمین دوره مسابقات مقابل کشور ژاپن با نتیجه 43-40 شکست خورند و از رسیدن به فینال بازماند.

تیم ملی مردان بسکتبال با ویلچر ایران در دیدار رده بندی با نتیجه 79 بر 35 رقیب دیرینه خود را همانند دور مقدماتی این مسابقات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آملی ها از افتخارآفرینان رقابت های پاراآسیایی هانگژو استقبال کردند

آملی ها از افتخارآفرینان رقابت های پاراآسیایی هانگژو استقبال کردند