مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 12:012023-11-19سياسي

ایران جزو 20 کشور اول در شبکه کتابخانه ای است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مهدی رمضانی پیش از ظهر امروز در همایش انجمن های کتابخانه های عمومی همدان با تقدیر از مسئولان فرهنگ دوست استان و تبریک هفته کتاب، کتابداران را افرادی فرهنگ دوست و بی حاشیه خواند و افزود: این عناصر فرهنگی بدون هیچ ادعایی عرصه کتاب و کتابخوانی را در جامعه پیش می برند.

وی خیران کتاب را نیز سرمایه گذاران فرهنگی عنوان کرد و با اشاره به کار ماندگار آنها در دنیا و آخرت گفت: ما در طول سال و هر روز و هر لحظه با موضوع کتاب، آگاهی و دانایی سروکار داریم و هفته کتاب فرصتی است برای تمرکز بیشتر به این مقوله مهم .

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با بیان اینکه هیچ گریزی وجود ندارد که در موضوع کتاب و فراگیر شدن آن به کودکان و نوجوانان توجه ویژه شود تصریح کرد: باید مدارس را درگیر کناب و کتابخوانی کنیم و سن مطالعه را به صفر سال برسانیم.

وی با اشاره به اهتمام ویژه دولت به مقوله فراگیر شدن فرهنگ مطالعه از تحقق مصوبات خوبی در این زمینه سخن به میان آورد و تاکید کرد: توجه عملی در کشور به موضوع کتاب توسط دولت سیزدهم زبانزد است.

رمضانی با اشاره به پیام رییس جمهور به هفته کتاب، آن را تخصصی و ریزبینانه عنوان کرد و این موضوع را نشانه اهتمام ویژه به مقوله مطالعه و اجتماعی شدن آن عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران جزو 20 کشور اول در شبکه کتابخانه ای است

ایران جزو 20 کشور اول در شبکه کتابخانه ای است