مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 09:052023-10-30حوادث

127 سارق در استان سمنان دستگیر شدند


رییس پلیس پیشگیری سمنان از اجرای طرح امنیت محله محور در سطح کوپ های استان خبر داد و گفت: این طرح به مدت یک ماه اجرا که منجر به دستگیری 127 نفر سارق توسط مأموران انتظامی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حسن رستمیان، رییس پلیس پیشگیری استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران از اجرای طرح امنیت محله محور در سطح کوپ های استان خبر داد و گفت: این طرح به مدت یک ماه اجرا که منجر به دستگیری 127 نفر سارق توسط مأموران انتظامی شد.

وی افزود: به منظور کاهش جرائم و پیشگیری از روند صعودی سرقت، طرح امنیت محله محور در قالب طرح های پیشگیری از سرقت و جمع آوری معتادان و.

در مهرماه سال جاری در سطح کوپ های انتظامی استان به مرحله اجرا درآمد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح یک ماهه 127 نفر سارق دستگیر شدند افزود: در بازه زمانی اجرای طرح 297 فقره انواع سرقت توسط کلانتری و پاسگاه های سطح استان کشف شد.

رستمیان تصریح کرد: مأموران انتظامی کوپ های سطح استان موفق شدند بیش از 85 کیلو انواع مواد مخدر و 126 نفر معتاد و خرده فروش را دستگیر کنند.

وی ادامه داد: در مدت یک ماه اجرای این طرح 5 هزار و 150 لیتر سوخت قاچاق، 632 پاکت سیگارت قاچاق، یک قبضه سلاح جنگی و 15 قبضه سلاح شکاری و 399 عدد قرص های روان گردان کشف و ضبط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

127 سارق در استان سمنان دستگیر شدند

127 سارق در استان سمنان دستگیر شدند